Obľúbené seriály (9)
Dva a pol chlapa (2003)
Jedna z nejlepších seriálových věcí na odreagování. Charlie Sheen Forever! 90%
Narcos: Mexiko (2018)
Taboo (2017)
Narcos (2015)
Priatelia (1994)
Jednoznačná špička mezi seriály, kterou už zřejmě v mých očích žádný jiný seriál nepřekoná. Pro mě navždy No.1
Domek z karet (2013)
Stranger Things (2016)
Black Books (2000)
Zatím jsem viděl jen pár dílů ale už teď je jasné, že jde o další hodně nadějný britský seriál s výborným britským humorem z prostředí knihkupectví. Není to sice vynikající IT Crowd ale i tak je to super seriál na odreagování. Nelze než ho každému doporučit. Postavy v Black Books jsou skutečně výborné a velmi osobité a jsem moc zvědavej jak se budou dál vyvíjet. Dylan Moran je fakt týpek!. Výborná záležitost.... Kdo tohle ještě neviděl, ať to co nejrychleji napraví.