Posledné recenzie (61)
Narušitel (2019)
Já film hodnotím velmi kladně. Ano byly tam chyby a není to nejlepší film, jaký jsem kdy viděl. To že herci nestárnou je chyba, ano, ale v rozpočtu, jaký na film byl je něco takového nereálné, takže se to dá s klidem odpustit a nijak extra to filmu nevadí. Záběrově krásné a letecké scény jsem si opravdu užíval. Filmu přeji plno úspěchu a dávám mu 4 hvězdičky + jednu extra za odvahu a schopnost dotáhnout takovýto projekt do konce!
Assassin’s Creed (2016)
Po akční, grafické i šermířské stránce je to opravdu bomba, o tom není pochyb, ovšem problém nastává, když ve filmu chcete hledat nějaký příběh... On tam pořádně ani žádný není...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Do kina jsem šel bez jakýchkoliv očekávání. Spíše jsem čekal, že mě film zklame, protože kvůli němu zrušili EU (Expanded Uiniverse), a tak mě film opravdu velmi mile překvapil. Návrat starých postav, spousta hlášek narážejících na předchozí filmy a prostě opět ten pocit z toho, že jsem v kině na "starých, dobrých Star Wars". Musíme to brát tak, že je film spíše rozjezdem pro další filmy a jako takový myslím zafungoval na výbornou. Nové herecké obsazení se povedlo (sorry, na Johna Boyegu si fakt stěžovat nemůžete) a hlavně Oscar Isaac v roli Poa Damerona se mi opravdu líbil. Daisy Ridley tam sice občas vypadá jako nakopnuté štěňátko, ale přesto nemohu říct, že by byla nesympatická. Bylo tam pár blbostí, to ano, ale když jdete na film ze světa, o kterém toho víte tolik, tak je problém, tam žádnou nenajít...Takže závěrem snad jen toto - film je rozhodně důstojným začátkem nové trilogie a dokázal skvěle nalákat na druhé shlédnutí a následující filmy.