Posledné recenzie (76)
Chudiatko (2023)
Celkove mam pocit na 3* ale za tu uzasnou a originalni vytvarnou stranku si myslim ze to stoji za vic. Chtelo by to doladit nejake dejove oblouky ktery mi neprisly tak uderny a zabavny jak nejspis mohly byt. Film celkove malinko prehypovanejsi podle myho nazoru, ale jednoznacne nadprumerna filmarina.
Pes (2022)
Myslím že je to hezký film a zdařilý debut Channinga. Psík je krásný a jsou tam fajn dojemné scény. Ale film má za mě málo příběhu. Je to road movie kde na komedii je tam málo vtipů a na drama málo katarze. Taková meditace nad hledáním sebe sama, která mě zasáhla příjemně ale ne tak hluboce jak bych si přál. Těším se ale na další počin, protože myslím že Channing má hezky cit. P.S. film jsem viděl tehdy když byl v kinech a doteď si pamatuju dost scén, takže věřím že nějaká kvalita a originalita tam určitě je.
Hrozba smrti (2024)
Naprostá pecka! Devadesátky jak nikdy! Zabavnej film, utíká, sympatický postavy, hezky odvypravenej, akce i když digitální tak za mě super a Liman má cit. Film má očekávaně trošku klišé příběh, občas temnější ale zároveň si zachovává příjemnou nadsázku. Conor McGregor naprosto brilantní a Liman ho vede přesně k výkonu, který béčko jako je Roadhouse potřebuje, lepší vedlejší záporak být nemohl. Malinko mi chybělo víc využít vedlejší postavy, hodně linek začne a pak tak nějak utichne. I tak, rád bych víc podobných filmů, bavil jsem se super! (Nadhodnotim protože aktuálních 67% si myslím je nesmyslně nízko, tenhle film za mě patří do červených)