Posledné recenzie (31)
Thor: Láska a hrom (2022)
Film se mi celkově líbil. Určitě lepší, než Ragnarok. Akce dobrá, hezky to vypadá, záporák a jeho motivace zajímaví. Co mě hodně štvalo byla na sílu tlačená ženská síla (Valkýra, Jane mě bavila) a nutnost, aby aspoň půlka osazenstva byla teplá. Bylo z toho filmu cítit, že to sem prostě být musí, aby se splnila uměle vytvořená kritéria. Mě to tedy dost rušilo a kazilo zážitek.
Morbius (2022)
Šel jsem do kina s tím, že film bude hrozný. Ostatně, všude jsem to četl. Ale chtěl jsem si udělat svůj názor. A světě div se, film se mi líbil. Leto mi do role živoucího upíra sedí (na rozdíl od jiného loňského castingu, že...). Jistě bylo by tu dost věcí, které by se daly udělat lépe, ale film rozhodně stojí za zhlédnutí na velkém plátně. Stopáž byla příjemná, nenudil jsem se. Klidně bych si dal dvojku. Za mě lepší než Venom.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tohle byla jízda! Všechny postavy využité naplno. Postupně si to v souboji rozdal snad každý s každým a všichni měli dost prostoru se ukázat. Film je dost dlouhý, ale vůbec nenudil. Fan servis jako prase. Bez spojlerů líp hodnotit neumím. Je to paráda!