Obľúbené seriály (10)
Koruna (2016)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Hra o trůny (2011)
Girls (2012)
Sherlock (2010)
M.A.S.H. (1972)
Miluju každý jejich slovo.
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Vůči všem uživatelům ČSFD se snažím být stoprocentně tolerantní - naopak si vážím těch bláznů, kteří si troufnou dát "kultovnímu filmu" dvě hvězdičky. Ale co budu živa nepochopím, jak někdo dokáže dát Simpsnům méně, než pět. Ne a ne a ne! Měla jsem tenhle seriál ráda už dávno před tím, než jsem si uvědomila, jak moc je geniální. Viděli jste, jak Homer naboural do té ztrouchnivělé chajdy, na které byla cedule "Rodinný dům Matta Groeninga"? Slyšeli jste toho komentátora basseballu říkat "...A tak, i jako víra v Ameriku celého světa, je ten míček...pryč"? Tak co je geniální, když ne tenhle kreslený americký protiamerický seriál, prošpikovaný vtipem a "životními moudry" zároveň?