Obľúbené seriály (10)
Vikingovia (2013)
Skvelý seriál, teda zatiaľ len prvá séria. Prvý diel má síce veľmi nezaujal ale určite neľutujem, že som si pozrel ďalšie tie už boli super! V seriály je veľa skvelej akcie a efektov, herecké výkony sú tak isto veľmi dobré. Seriál určite odporúčam každému kto sa zaujíma aspoň trochu o históriu a vikingov.
Orphan Black (2013)
Walking Dead (2010)
TY (2018)
Kráľovná juhu (2016)
Prefíkané slúžky (2013)
Príbeh služobníčky (2017)
Hra o trůny (2011)
Supermarket (2015)
Čarodejnice (1998)
Ovládací panel