Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Najlepší zo všetkých Lotrov hlavne kvôli výpravnosti.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Perla medzi post-apokalyptickými filmami.
Whiplash (2014)
Kedže som bubeník nemohol som odolať tejto filmovej dokonalosti ktorú perfektne zahral násilnický profesor a premotivaný študent v jednom emočne prekombinovanom filme.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Najlepší Western vo všetkých ohľadoch.
Temný rytier (2008)
Sedem (1995)
Čierna krv (2007)
Po piatykrát tu nie je o čom debatovať. Tento film si jednoducho zaslúži miesto v TOP 10. P.T.A. je jednoducho muž z inej planéty, tak isto aj kameraman svojím hypnotickým vizuálom nezaostáva za ním a Daniel Day Lewis je herec, ktorého komercia a zisk absolútne nezaujíma a tá stopercentná oddanosť postave sa nádherne odzrkadluje na plátne. Pre mňa osobne jeden z tých filmov, ktorý len nenadchne ( rozumej nezamrazí krv v žilách) svojou epicky vyzobrazenou témou, ale zároveň je ho až radosť sledovať a študovať záber po zábere, vetu po vete. Neskutočné zobrazenie toho, čím všetkým sa človek nechá podrobiť, len aby z toho vyžmýkal peniaze. A kto mu stojí v prekážke - všetko zlo sveta. Ohromný zážitok.
Posledný samuraj (2003)
Najdokonalejšia a najčistejšia harmónia, ktorú nestačí nič, len a len precítiť.