Recenzie (103)
Silent Hill (2006)
Dalo se na to dívat, ale žádný zázrak...
Škodná (2007) (TV film)
No tak pokud by byli naši policisté takový idioti jako nám zde prezentovaní ,,detektivové´´, tak to jsme v prdeli...
Nezvestní (2003) (seriál)
Bůůůůůůůů!
Láska je láska (2012)
Velmi příjemné překvapení. Spíše televizní film (tím jej však nedehonestuji, tv tvorba je velmi důležitá). Mohu vytknout jediné, product placement.
Rozhořčené 2012 (2012) (TV film)
Hořké, když má někdo vůli a chce něco změnit a pomoci lidem, zůstane nakonec sám, nespravedlivé... Cením si jich.
Přítelkyně z domu smutku (1992) (seriál)
Vynikající seriál, velmi zajímavé osudy.
Môj nový tučný život (2009) (seriál)
Na dnešní bídu poměrně povedené.
Smrt v sedle (1958)
Zmrd v sedle... Blbina.
Ajťáci (2006) (seriál)
Paráda, i dabing se vydařil.
Zvláštne puto (2006)
Filcka, neviděl a neuvidím...