Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Bostonské zločiny (2004)
Vikingovia (2013)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Nejoblíbenější seriál. A čím? Pravdou, skutečností, realitou, pícháním, chlastem, trablům, napětím, vtipem, sarkasmem...
Ajťáci (2006)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Jeden z nejoblíbenějších seriálů.
Všemohúci (2015)
Joey (2004)
Ano, Joey nejsou přátelé, je to další vývoj postavy Joeyho, který se kvůli posunu v kariéře odstěhoval do L.A. Postavu Joeyho jsem si zamilovala :) Předvádí stále svoje neuvěřitelný kousky, má svůj důvtip, svoje grimasy a i když mi seriál nepřijde tak vtipný jako přátelé, tak musím ocenit na 4*.