Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Dva a pol chlapa (2003)
Arrow (2012)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Flash (2014)
Ajťáci (2006)
Futurama (1999)
Black Books (2000)
Temný prípad (2014)
Osem hodinových epizód som dala za dva dni ako nič! Zrazu ma všetko prestalo baviť a jediné, čo som chcela, bolo hltať každú ďalšiu minútu tohto seriálu. Fantázia v každom ohľade a čo tí dvaja predvádzajú hádam nie je ani možné. Keby sa dalo dať sto hviezd, tak sú tu všetky. Tleskáám