Obľúbené filmy (10)
Atentát (1964)
Memphiská kráska (1990)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Arnhem (1946)
Vzdialený most (1977)
Sahara (1995)
Párna a nepárna (1978)
Starsky a Hutch (2004)
Zdochlinári (1984)
Wholetrain (2006)
Uznávám že to není nic extra, ale pro mě je to obrovská srdcovka.