Recenzie (973)
Veľká šestka - seriál - Steamer's Revenge (2018) (epizóda)
Záporáka sice už známe, ale aspoň byl námět epizody zase trochu originální. Závěr po dlouhé době zase geniální, přiznám se, že mě rozuzlení opravdu zajímá a už se nemůžu dočkat na další díl.
Veľká šestka - seriál - Big Problem (2018) (epizóda)
Konečně zajímavý námět a oni ho zase zkazí nesnesitelnou Karmi a stupidníma motivačníma kecama. Nechápu, proč se musí Hiro neustále chovat hůř než dítě ve školce a neustále se přetvařovat, když se Karmi objeví.
Veľká šestka - seriál - Big Hero 7 (2018) (epizóda)
Originalita se postupně vytrácí čím dál víc. Žádný nový záporák, "otřepané" tančící hysteky a ještě k tomu maximálně otravný Richardson. Normálně bych hodnotila jen jednou hvězdičkou, za závěr ale přidávám ještě jednu.
Veľká šestka - seriál - Mini-Max (2018) (epizóda)
Až na to rozuzlení, kdy se systém zneškodnil sám "logikou" místo počítačového kódu, se mi epizoda vcelku líbila. Další díly skládačky se spojily a přiznám se, že jsem na rozuzlení opravdu zvědavá.
Veľká šestka - seriál - Fan Friction (2018) (epizóda)
Absolutní hrůza! Nejhorší díl celého seriálu, námět příšerný a "pointa" na konci dílu ještě příšernější. Takže Big Hero 6 jsou vlastně úplně stupidní a sami netuší, čeho všeho jsou schopní, dokud jim to nějaká pošahaná teenagerka nenapíše ve fan fiction. A ještě z ní pak udělají největší hrdinku. Odpad, a to rovnou dvojitý!
Veľká šestka - seriál - Rivalry Weak (2018) (epizóda)
Obake je opravdu geniání záporák. Sice byl díl zase téměr bez akce, paradoxně mě to ale tentokrát nijak nevadilo. Atmosféra začíná houstnout a kousky skládačky do sebe pomalu zapadají. Tentokrát se dokonce i těším na další díl.
Veľká šestka - seriál - Kentucky Kaiju (2018) (epizóda)
Konečně pořádná akce, zápletka skvělá. Zatím asi nejlepší díl, snad poprvé jsem se u sledování vůbec nenudila. Dějová linka s Obakem opět geniální.
Veľká šestka - seriál - Small Hiro One (2018) (epizóda)
A bez zpívání, malých dětí a otravné Karmi by to nešlo? Námět mě sice bavil, bohužel ale převažovaly scény, které jsem musela dát rychloposuvem.
Veľká šestka - seriál - Killer App (2018) (epizóda)
Noodle Burger Boy jako další průměrný záporák, jeho zápletka mě nijak zvlášť nebavila. Závěr epizody ale zase skvělý.
Po čom muži túžia (2018)
Po velmi dlouhé době zase výborná česká komedie, která mě naprosto dokonale pobavila. Už od první minuty jsem se nemohla přestat smát až po závěrečné titulky. Jedna hláška střídá druhou a do toho naprosto úžasná Anna Polívková, které bych z fleku uvěřila, že se právě v ženskou opravdu proměnila. Myslím, že tak skvělých komedií je opravdu málo, obzvlášť těch našich. Momentálně hodnotím čtyřma hvězdičkama, nemám ráda motivační kecy a některé scény (například talentová soutěž) mi do filmu vůbec neseděly a přišly zbytečné, každopádně tak skvěle jsem se u českého filmu už dlouho nepobavila, a proto si to s přidáním ještě jedné hvězdičky k dokonalosti rozmyslím. Protože už jen to výborné herecké obsazení a jejich výkony by si to určitě zasloužily.