Posledné recenzie (311)
Nástrahy života (2018) (seriál)
Tento seriál se mi nezdá příliš rodiný, hlavně je to drama, lehce pochmurné. Prostředí firmy, intriky, kariéra, nevěra, lichváři. Ale v tom všem je možné vědět, kde máte kořeny, udržet si lidskost, podat pomocnou ruku, když to potřebuje někdo, kdo nemá na růžích ustláno. Děj je trochu pomalý ale pokud vám to nevadí, tak není až zas tak nudný. Ocenil bych ale méně dlouhých scén a více mluvení. Často z nich slova a věty lezou jak z chlupaté deky. Délka tak akorát. Konec ok. Mám originální znění se slovenkými titulky.
Seodong-yo (2005) (seriál)
První 4 díly mě příliš nezaujaly, pokud jde o děj, který má volnější tempo, hraní se mi zdá lehce patetické a prostředí sem tam působí trochu studiově/uměle. Zejména osvětlení, které je vidět, že je umělé a ne ohněm/svíčkou/měsícem, ale to bych chtěl asi moc. Hudba, kostýmy pěkné.
Cheolinwanghoo (2020) (seriál)
Dobrá práce po stránce vizuální a hereckého podání. Vyžaduje od diváka bystrost a přemýšlení (aby člověk věděl kdo je kdo a komu jde o co). Určitě mě to zaujalo, ale chování hlavní postavy mi přišlo trochu neuvěřitelné a trapné i vtipné. Obecně mi přišlo podivné/ujeté když mluví chlap v těle ženy. Tedy spíše jsem to považoval za ztrátu času kvůli obsahu, i když to má zmíněné kvality.