Obľúbené filmy (10)
Terminátor (1984)
Po druhém shlédnutí se Terminátor probojoval do mé TOPky. Je to naprosto úžasný film, jeho pokračování nejsou vyjímkou. Arnolda jsem si oblíbila až po druhém dílu, protože jako ,,záporňák" není zas takový sympaťák. A Michael a lá Kyle je vážně k sežrání. Zkrátka 100%
Letní bouře (2004)
Tenhle film naprosto zbožňuju. Stal se mým nejlepší z nejlepších. Tahle tématika mi opravdu seděla, navíc na německé herce je hezký pohled. Prostě perfektní film, pro mě. + Marlon Kittel (Leo) je boží :).
Počiatok (2010)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Sherlock Holmes (2009)
Zelená míľa (1999)
Na lane (2015)
Operácia Anthropoid (2016)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
S úsměvem na tváři můžu napsat, že se mi asi žádný film nelíbil víc..:)