Recenzie (3 481)
SebastiAn - Love in Motion (2012) (hudobný videoklip)
Je to úchyl ten Noé, ja som to vždy hovoril.
Diabli (1985)
1* za ghoulies, ale o čom to bolo neviem.
Nahota na prodej (1993)
"Víš co se mi v noci zdálo? Že mě unesli, ale bylo to wonderful..." Páčil sa mi ten prevažne rapový soundtrack, päťkorunová porevolučná atmosféra a duo Nancy & Jolanka. Ale je to totálny shit, navyše rasistický a Jiří Krampol je totálny drsňák. Síce úbohý herec, ale tie päste! Tie hlášky! "Upozorňuji tě, že Bronx je oproti tomuhle jahodový pudink!" Čistý výsmech.
Troopers (2011) (seriál)
(Zatiaľ 19/19) Geniálne. Chcem z toho film.
Spice World (1997)
A Hard Day's Night meets Charlie's Angels. Ale bez humoru, zato pekne trápne. Akcia lacná, vtipy ešte lacnejšie a nebál by som sa použiť slovo groteska. Nepatrím k tým, čo Spice Girls (World) vyčítajú všetek ten kalkul (konieckoncov Julien Temple to všetko začal už o dvadsať rokov skôr a pozrite ako to pekne dopadlo). Samotné Spice-ky zas tak trápne neboli (až na Victoriu - tak nesympatická postava sa len tak nevidí a herecky je na tom z dievčat tiež najhoršie, ale vtedy, keď ešte nevyzerala ako múmia, sa na ňu dalo aspoň pozerať) a v rámci svojich schopností (Madonna level) sa sem-tam snažili aj hrať. Horšia je tá celková debilita a naivita scenáristov, a to, že si sami zo seba robia srandu, to je tu povinnosť a nie niečo, čo by bolo potrebné chváliť. Pri týchto údajne zlých filmoch vždy dúfam v nejaký ten zázrak, no zase nič. Nenahnevalo ma to, nostalgia k časom základnoškolským sa u mňa tiež neprejavila, odpad to je a tú jednu hviezdičku dávam skôr zato, že milujem britský prízvuk. A za Emmu Bunton.
On, ona a ja (1994)
Stuart: Nevieš jak sme sa dostali na ten strop? Eddy: Neviem.A zaplatil si účet za gravitáciu?
Dance Me to the End of Love (1995)
"Dance me through the curtains that our kisses have outworn. Dance me to the end of love."
Divoký Django (2012)
"Auf Wiedersehen!!!"
Sedem psychopatov (2012)
Cool šaškáreň
Terapia láskou (2012)
5.ta * za Jennifer.