Recenzie (3 479)
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 1 (2018) (séria)
Chytilo ma to vlastne až počas finále. Ani neviem prečo som mal celý čas zo seba pocit, že už som na takýto seriál starý, a obľúbiť som si tiež dokázal iba Sabrinu. Možno ešte Mirandu Otto, tá vždy poteší. A vo finále som podlahol. Akokoľvek to vyznie povrchne, najviac ma bavilo modrofialové nasvietenie záverečnej bitky. Ten seriál má štýl. Má atmosféru a hromadu chuťoviek. Nejaký čas u mňa viedol spánkový démon, neskôr finále prebilo všetko a ten štvrťsekundový splatterový záber na Lilith tomu nasadil korunu. “Bonusová” záverečná časť tiež potešila. Minimálne druhú sériu si asi ešte pozriem.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Kapitola jedenáctá: Příběh zimního slunovratu (2018) (epizóda)
Ak som to pochopil správne, toto mala byť pocta pôvodnému seriálu, preto je to tak iné. Dobrý, akurát by možno ešte prospelo cameo Melissy Joan Hart.
Súboj s rodinou (2019)
Nie som úplne spokojný. Dám tam 4, lebo je to pekný film a chcem byť objektívny. A nevadí mi, že sa tam nezápasí. Všetko je to pekne citlivo napísané, vtipné, dojemné a dobre zahrané. Ale prečo vybrali Paige? Za celý film nepredviedla nič, nevyhrala žiadny zápas, nebola sexi, ani tréning väčšinu času nezvládala. A najprv ju poslali tam, potom tam (nechcem spoilerovať) a ja neviem prečo. Asi mala teda TO a Vince Vaughn to videl. Mohli to ukázať aj divákovi.
Starship Troopers: Záchrana Marsu (2017)
Má to krásne plagáty a s troškou práce v strižni, by z toho mohol byť super štvorminútový videoklip. Iq na úrovni hmyzu z vesmíru.
Najtemnejšia hodina (2017)
Asi guilty pleasure. Už druhý deň to neviem ohodnotiť. Uvedomujem si totiž, že takto to naozaj nebolo. A že Churchill nebol ani mrzutý hodný dedulo, ani populistický blb, ktorý robí dôležité rozhodnutia na základe názoru vzorky dvadsiatich vyburcovaných civilov. Že jeho charakter nie je determinovaný len vzťahom k sekretárke. Na druhú stranu, divácky zážitok to bol riadny. Tie prejavy a tie dialógy! A ta scéna v metre. Súhlasím, že tieto spielbergovské blbostičky sú jedným z dôvodov, prečo milujeme film. Bez rozmýšlania. Guilty pleasure. Srdcom.
Hra o trůny - Série 8 (2019) (séria)
Ako osem rokov intrigovať a vyvraždiť pritom polku stredozeme (vtip), aby ste nakoniec vynašli parlamentarizmus. Jedna z najlepších bitiek v histórii televízie, prerod Khaleesi, a potom trpké vytriezvenie, sklamanie a do písmena nedôstojný záver. Nie som schopný túto sériu ohodnotiť. Má jeden absolútny vrchol, niekoľko svojich okamžikov, a tú frašku na konci. Čsfd mi z toho vygenerovalo priemer troch hviezdičiek, zostaňme teda pri tom.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Kapitola první: Říjnová země (2018) (epizóda)
hickery, pickery
Potomok (2019)
Má to dve strašne fajne lakačky, z ktorých jedna bola bohužial v trailery. A nijaký, tuctový záver, čo to ťahá naspäť do priemeru. V kine by som bol asi sklamaný.
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizóda)
Ohurovanie číslami a smutný Stellan. Koniec horor.
Hranice ovládania (2009)
“Gitara si Vás nájde.” Španielsko je úžasná krajina.