Recenzie (3 479)
Počatie (2024)
Mommy milkers v kláštore. :D A nehrajú sa na nič iné. Ohraná téma, béčkový scenár. Celkom pekne natočené, ale načo sa snažiť príliš, že?
Anaconda (2024)
guilty pleasure.
Milénium - Somehow, Satan Got Behind Me (1998) (epizóda)
Nikdy som to pravidelne nekukával, prišlo mi to nezaujímavé. Iba táto epizóda mi utkvela. Dnes som si na ňu spomenul pri čítaní komiksu, svojho času to bolo v tv fajn.
Baby na úteku (2024)
Sympatická, oddychová lesbo-komédia pre chlapov. Coenovci by potrebovali poriadny comeback, z týchto dvoch samostatných projektov, ma ale Ethanova neambiciózna blbostička bavila viacej (viacej ako Shakespeare).
Saw 3D (2010)
Prvá dobrá časť od jednotky. Po hodinách a rokoch úbohých pokusov o céčkovú drámu, sa z toho konečne stal zábavný popcorn. 65%
Electra (2023)
Ale keď ona má tak divný účes, fňuk. ;(
Marvel's Luke Cage - Okamžik pravdy (2016) (epizóda)
“You like my Biggie photo?” Bomba začiatok.
Metropie (2009)
Celkom fajn hypnóza, akurát nedáva moc zmysel.
Saw VI (2009)
Je to síce o jeden a pol triedy lepšie ako väčšina predošlých častí, furt je to ale len ďalšie prázdne dojenie trapného a nezaujímavého príbehu s céčkovými hercami, hrajúceho sa na ľavicovú obžalobu.
Ricky Stanicky (2024)
guilty pleasure.