Obľúbené seriály (7)
Dr. House (2004)
Hrozba z temnoty (2005)
Taká normálna rodinka (1971)
Prefíkaná banda (2004)
Dexter (2006)
Za ten konec jsem jednu hvězdu stáhla dolů, je mi líto, ale poslední série celý dojem pokazila a závěr - to je tvůrčí tragédie.