Recenzie (3 291)
Čerstvé, ale v kontajneri (2010)
No tak já si myslím, že by měl být každý farmář s políčkem a jíst to co vypěstuje, ne? :D
Zlo (2003)
Radost pohledět. :D
That Sugar Film (2014)
Strašně skvěle a zábavně natočeno! Má to donutit přestat jíst cukr, ale já na něj dostala spíš chuť, no nevadí. :D
Farm to Fridge (2010)
Kruté, ale pravdivé.
Cowspiracy - Klíč k udržitelnosti (2014)
Pohoda jahoda.
Raději vidličky než nože (2011)
Hrozně hezky natočeno. Animace jsem ani nečekala, ale skvělé a poučné.
101 Reasons to Go Vegan (2010)
Teď moc nevím, co mám jíst. Ok, ok.
Tlustí, nemocní a téměř mrtví (2010)
Tak tak, prasata všude kam se podíváš.
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Hrozně "silný" film plný emocí. Opravdu úchvatné.
Ave, Caesar! (2016)
Něco podobného už jsem jednou viděla a tohle mě tedy moc neoslnilo. Až příliš různých nezáživných příběhů najednou a ani jeden pořádně. Nic moc.