Obľúbení režiséri (10)
Za Děti z mokřin, Rozhovory s mým zahradníkem a další, kde z jeho filmů na mě čiší ryzí člověčina. Miluji tohoto režiséra :-)
Láska, vášeň, nenávist vpletené do pavučiny barev. Za Na dno vášně, Vysoké podpatky, Volver, Spoutej mě, Rozervaná objetí a mnoho dalších, které chci ještě vidět .
Hlavně za Zimní spáče, Princeznu a bojovníka a Lola běží o život.
Zatím za všechny jeho jeho filmy, kde mě asi nejvíc oslovil hned v prvním Návratu
tady vždy očekávám záruku kvality a jdu na jistotu.
Krzysztof Kieślowski
Najlepšie filmy:
Amatér (1979)
Krátky film o láske (1988)
Tri farby: Červená (1994)
Zajímavý to Fin, doufám, že od něj ještě něco uvidím ?
Zatím mě zaujal v Rozkazu, 8-Pallo, Odhalený přístav, Kuutamolla......
Nedávno jsem se do něj zamilovala pro znalost ženské duše :-)