Recenzie (2 438)
Volha (2023) (seriál)
Prcičky za normalizace. Něco mezi parodií a seriozitou.
Mastičkář (2023)
Opět ukázka poctivé filmařiny, i když se může jednat o primitivní téma.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Jako je to docela ohranina. Hlavně i ten princip zbytečného a expresivního násilí, zbytečně megalomanská délka a podobně. Už to moc ničím neohromí.
Sněžné bratrstvo (2023)
Jednoduše řečeno strhující od začátku až do konce. Netrpělivě očekáváte, co se bude dít a jak to skončí. Vystavěno skvěle, decentně a silně.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
V jistých bodech něco mezi totální snahou to tlačit na sílu a taky karikatura akčního filmu. Zvláštní mix emocí, kde se zdá, že je dovoleno už úplně všechno. Nedá se na to koukat s nějakou seriózností.
Jeden život (2023)
Decentní a silné od začátku do konce. Vůbec ne nedůstojné a dobře zpracované. Důstojný doják, který vyzdvihuje každodenní a přirození hrdinství.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Kupodivu dost zvláštní film. Moc přestávám chápat módu tří hodinových filmů, což není doslovně tento případ, nicméně je to koncipováno dosti zvláštně. Záporák, který není záporák, záporák, který je záporák a ona omáčky okolo. Nejsem moc rád, když po více než dvou hodinách zjistím, že film to byl zbytečný. Člověk by se mohl rovnou podívat na trojku jen s výcucem "minule jste viděli..." bez potřeby zabít dvě a půl hodiny. Cením skvělou animaci, který pro mě ale stále v fps trochu hapruje a tahá za oči. V něčem zajímavé, v něčem totálně zbytečné.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (séria)
První díly taková klasika se stejným vajbem. Loch za mě jinačí, ale o to drsnější. Poslední dva díly taková fantasmagorie ale i Mazey mě spíše vadila ta finální zrychlovačka než téma a česká (ne)stopa. Určitě nemám nic proti další sérii
Umučenie Krista (2004)
Co říct? Velice precizní a strhující. Naštěstí méně brutální než jsem čekal.
Extraktori (2023) (seriál)
Výkony jak od opilých ochotníků. Nevím, jestli to tak dělal jeden a já už byl jenom skleptický, ale přišlo mi to tak už furt. Tenhle seriál prokazuje, že je důležitá kamera. Ne jen technicky, ale až emočně. Dokáže podrtrhnout situace a podobně. Tady to však brutálně nefunguje. O to větší šok je, že kameru dělá někdo jako Smutný. Nejlepší kameraman v Česku. To je neuvěřitelný. A smutný doslova. Nulový zájem o to, aby třetí vojsko čekalo na kopci a sledovalo, jak to všechno dopadne.