Recenzie (26)
Let domov (2022)
Výborná práce s archivem, hudba dost monotónní, ale občas dokreslující ponurou atmosféru, celkově jsem čekal více dokumentu a méně umění. František Fajtl a Filip Jánský slouží jen jako ne vždy držící spojovací linka. Nejslabší část je voiceover, který jako by načetli někdy vzájemně těžko odlišitelní kluci z kavárny. Celkově ale zajímavé. 3,5-4 *
K zemi hleď! (2021)
To je taaaaak přesný!
Půlnoční nebe (2020)
Že já vůl na to koukal
Havel (2020)
Film má k oslavné ódě i hranému dokumentu naštěstí daleko. Velice příjemně mě překvapil svým střízlivým pojetím, divadelními "prostřihy", hereckými výkony i vykreslením atmosféry sedmdesátek i osmdesátek. Aňa jako Olga i Lanďák Martina Hofmanna jsou úžasní, Viktor Dvořák jako Havel nadprůměrný, jen ten Dubček mi úplně nesedl. A vzkaz pro všechny bezmozky, dávající sem hodnocení "odpad!" i když film neviděli - Havel nemůže za vaše posraný životy.
Ad Astra (2019)
Strašlivá patetická slátanina.
Fauda - Season 3 (2019) (séria)
Série 3 bude k dispozici na Netflixu od 16. dubna 2020.
Apollo 11 (2019)
Wow, tak na tohle se těším!
Medvedík Yogi (1964)
Naprosto zásadní animák mého dětství, který nestárne - je skvělé zjistit, že mým dětem se líbí stejně jako mě.
Saľut-7 (2017)
Velké zklamání. Přitom kdyby se autoři víc drželi historických faktů a míň si hráli na Hollywood, mohl to být povedený film s ambicemi na pět hvězdiček.
Fízlárna (2017) (seriál)
Zázrak to není, ale první 2 díly jsem zkouknul i bez toho že bych musel prodělávat preventivní lobotomii, přežil jsem, a dokonce jsem se docela bavil. Duševně mě poznamenalo spíš čtení těch recenzí. Takže navzdory pseudointelektuálním odpadářům (z Brna?) dávám 3 hvězdy. Tak a máte to, děcka.