Posledné recenzie (790)
Duna: Časť druhá (2024)
Dokonalé dielo.Geniálne spracovanie a nešablónovité poňatie predlohy,spolu s burácajúcou hudbou Hansa Zimmera.No odchádzal som z kina v normálnom tranze a cítil,že takto by malo poriadne sci-fi vyzerať a že som bol svedkom jedinečného zážitku.
Mzda za strach (2024)
Ten scenár oproti tomu čo bolo vo Friedkinovej verzii,tak táto pripomínala úplnú lobotómiu.Už len nastavenie času 800 km za 10 hodín,náklaďáky s nitroglycerínom,westernové prestrelky bez poškodenia nákladu,z toho pár km prašných ciest,prekážky a všetko nakoniec hrdinne stihnuté včas.
Umenie jesť a milovať (2023)
Kulinárske orgie,ale originálne a majstrovsky zpracované.Pripomienka,hlavne nemali by ste to pozerať hladný.Celé je to také akoby z reálneho života,Juliette Binoche exceluje a k tomu tie hlášky z histórie a prírody.Zaujalo a držalo ma až do konca.Tiež k neuvereniu,že režisér je vietnamec.