Posledné recenzie (128)
Duna: Časť druhá (2024)
Zatím je to takový horší Matrix - první díl 90%, tento pak 50% a uvidíme, jak dopadne ten další.
Madame Web (2024)
Asi takhle: k filmu mám dvě zprávy. Ta první - špatná - je zkrátka taková, že se jedná o odpad. Ta dobrá naopak znamená, že dobré filmy od Marvelu jsme již viděli. Stát se samozřejmě může vše, ale zatím to skutečně nevypadá na to, se karta jen tak neobrátí. Zkrátka Marvel tu byl, jenže pak začali rejžovat a chytili se do pastí, kdy řeší vše možné, jen ne to, jak to bude působit na většinového diváka a dopadlo to jako vždycky. Ještě že se toho Stan nedožil. Ačkoli možná proto to tak vypadá.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
První film se mi líbil. A ten druhý... no dal jsem jednu hvězdičku proto, že se mi první film líbil. Jenže to jsem už vlastně říkal.