Obľúbené filmy (9)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Tom Hardy je pre mňa herec č. 1. Skvelý film, na konci som mal zimomriavky. odporúčam.
Návrat Temného rytiera (2012)
50/50 (2011)
Atlas mrakov (2012)
Pre mňa jeden z najlepších filmov vôbec. Dokonale stvárnené postavy, v niektorých scénach bol pre mňa problém rozlíšiť kto je práve na plátne, Tom Hanks mi zase dokázal, že je jeden z najlepších súčasných hercov a Halle Berry je stále krásna ako pred 20-imi rokmi. Na začiatku mi skoky medzi scénami pripadali úplne náhodné, ale po hodine všetko začalo dávať zmysel a bolo super sledovať ako sa scéna odohráva v 19. storoči a následne skoči o 300 rokov dopredu a zase späť do 21. storočia. Keby sa dalo tak tomu dám aj 6 hviezdičiek. Jednoznačne to musím vidieť znova. [Kino]
Nedotknuteľní (2011)
Film,ktorý chytí za srdce. Doslova. Pre mňa neznámy herec Omar Sy mi ukázal, že v Európe sú väčšie herecké talenty ako v Amerike. Pre mňa totálne prekvapenie. Od filmu som nečakal nič a teraz je to jeden z najlepších filmov aké som videl.