Posledné recenzie (1 098)
Šógun (2024) (seriál)
Pravděpodobně seriál roku 2024 a možná i za delší období. Japonsko je tu díkybohu opravdu dosti japonské. Celý ten příběh inspirovaný reálnými událostmi a postavami je samozřejmě dost zromantizovaný, ale tak nějak ještě v únosných mezích. Obsazení, produkce, lokace skvělé, i když se natáčelo většinou v Kanadě a ne v Japonsku. Jediná menší vadou na kráse je tu misscast Cosmo Jarvise, který tu herecky dost nestíhá a celých deset hodin jen kouká jako vyoraná myš. Naštěstí on tu vlastně není až tak hlavním tahounem a postavou příběhu, těmi jsou tu spíše Anna Sawai a Hirojuki Sanada.
Jigen Daisuke (2023)
Tohle bylo opravdu příšerný po všech stránkách... bohužel i po té akční, přestřelky.... škoda i komentovat...
Chata na predaj (2018)
Tak u tohohle jsem se královsky bavil, jednotlivé rodinné charaktery vykreslené naprosto přesně :_). Kdybych mohl hodnotit samostatně jen první třetinu filmu, cesta po hřbitovech a na chatu, bylo by to dokonce za plný počet! :) Potom film bohužel už začne ztrácet co se nápadů a děje týče. Přesto rozhodně doporučuji film ke shlédnutí a dle mého názoru je zde vcelku podhodnocen.