Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Halo 4 - film (2012)
Star Trek: Enterprise (2001)
i když se o TNG mluví jako o nedostižitelné sérii, dnes už je mi to taky zastaralé, momentálně sleduju tohle a tak nějak to baví víc
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Terra Nova (2011)
V (1984)
Votrelci (2009)
Teória veľkého tresku (2007)
Supergirl (2015)
ale joo, mě se to líbilo, klidně budu sledovat dál.