Recenzie (39)
Barbie (2023)
Nudny, plytky a hloupy film.
Okouzlení (2023) (seriál)
Pokud dosud nejste homofobni, po shlednuti tohoto serialu stoprocentne budete.
Velká voda (2022) (seriál)
Vyborná napínavá minisérie z Polska. Zkouknula jsem celé naráz. Styl, jakým to bylo natočené, mi připomínal seriál Černobyl.
Láska padá z nebe (2019) (seriál)
Me to vubec nenadchlo. Silene zbytecne dlouha nudna korejska telenovela s prisernou hudbou. Kdyby se to cele scuklo do 90ti minutoveho filmu, asi by to bylo snaze koukatelne.
Zločin (2014) (seriál)
Špatné herecké výkony, těžko uvěřitelné policejní postupy, krásné prostředí Baltského moře. Celkově to připomínalo filmy od Rosamunde Pilcher.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Ja vím, že je to trochu ujetý, ale mě to fakt baví :)
Dvůr v chládku (2018) (seriál)
Nuda, nuda, nuda... už od samého začátku. Příšerné herecké výkony, nelogické zápletky a pomalé tempo. Vydržela jsem dva díly.
Ratchedová (2020) (seriál)
Po prvním dílu jsem si říkala “wow, fakt dobrý”. Po třetím je to už moc ujetý i na mě. Nevím, kdo je větší magor, jestli sestra nebo doktor. Dám tomu ještě šanci, ale jestli to půjde ještě do většího extrému, tak to nejspíš vzdám. Pokud jste schizofrenní psychopat, tak z toho budete nadšeni.
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Hezky zpracovany pribeh dle knizni predlohy. Spousta hodnotitelu tu obvinuje autora z vykradani Pana Prstenu, ale ono je to vlastne trochu naopak. Prvni kniha o Narnii vysla o cca 6 let drive nez Pan Prstenu. Navic, oba autori byli pratele, je mozne, ze se o svych napadech bavili a inspirovali se navzajem.
Kalifát (2020) (seriál)
Zhltnuto téměř bez dechu za víkend. Děsivý, ale výborně natočený natočený seriál. Ve Švédsku, Německu a dalších zemích by měl být povinný ve školách.