Posledné recenzie (718)
Nemé tajomstvá (2023)
Pokud film vezmete spíše jako komorní drama a krimi složku berete jako vedlejší linku, dostanete nádhernou studii vzteku, bezmoci a smíření se s osudem. Navíc výběr herců na pozici veterináře a osudových žen kolem něj byl absolutně skvělý. Plodková zvládá nejen bláznivé komediální role, romantické slaďáky, ale tady jde v dramatických polohách až na dřeň své osobnosti. To samé zvládá s matadorskou bravurou i Steinmasslová.
Gentlemani (2024) (seriál)
Škoda že je hlavní dějová linka postavená kolem obou bratrů. Jeden se chová jako totální debil a druhý hraje i v akčnějších scénách znuděně, jako by ho zajímala jen gáže za díl a ne vývoj postavy. Daleko zajímavější jsou vedlejší postavy Kaya Scodelario, Michael Vu a Vinie Jones, které seriál táhnou skvěle kupředu. A samotný nápad se šlechtickou smetánkou vezoucí se v kšeftu je zajímavý.
Vánoce v divočině (2019)
Ačkoli film působí jako reklamní spot na vybírání peněz pro nějaké africké Safari, dalo se na to koukat a scénář měl hlavu a patu. A sblížení hlavních postav bylo uvěřitelné a i 50 ti letí mají ještě nárok na romantiku.