Obľúbené filmy (10)
Brazil (1985)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Život pod vodou (2004)
Život Briana (1979)
Jaké jsou ty dva další, v tom ještě nemám tak úplně jasno, ale Life of Brian je každopádně jeden ze tří nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Tečka. Ještě jedna. 10/10