Recenzie (22)
Posledný súboj (2021)
Keď čakáte vojnovú a historickú akčnú sršť a je z toho feministický manifest o sile pravdy a práv žien - tak je to že to úúúf.. nečakané. A rozporuplné..pretože sa konečne využije naplno sex appeal Adama Drivera a vy ho musíte neznášať, lebo tu nejde o to čo urobí, ale o to čo sa ženám robilo tisícročia pred nami a muselo sa mlčať. A vy cítite v tej rodovej línii a ženstve tak silné zranenie, že ho proste "potrebujete" potrestať a očistiť. A Ridley Scott na staré kolená proste fičí luxusne a jednoznačne prekvapil. Spoiler alert! Keď sa vám však niekedy páčil Ben Affleck, tak asi si ho radšej zachovajte v pamäti ako hezouna , inak samozrejme skvostne zahrané
Kone sa taktiež strieľajú (1969)
just perfect.
Ako prichádzajú sny (1998)
Z úcty k Williamsovi jedna hviezdička, inak po každej jednej stránke veľmi zlý a nepodarený vtip ktorý pôsobí skôr ako paródia než seriózny "fantasy" film..
Marina Abramovic: The Artist Is Present (2012)
neskutočné!!!! od začiatku po koniec, v zmysle aj spatneho pohladu na jej zivot a tvorbu, lasku a bolest.. zimomriavky ake dlho nenaskocili, skvelý soundtrack, zabery, asociacie.. a v jednom pohlade tak vela!
Atomic Age (2012)
odporučam zakazať premietať v kinách, a režisérka musí mať odvahu takúto hlúposť vypustiť von. ani jednu dobrú zložku filmu by som nemohla pochváliť. NUDá
Bdelý život (2001)
poriadna filozofická motanica, nevhodná ako oddychovka na večer. každopadne vyznamny jedinecny animatorsky pocin a taktiez originalny scenar, s dejom naoko jednoduchym, no pritom tak zlozitym.
Gia (1998) (TV film)
pre mňa, životná rola Angeliny., rola ktorá nemohla na nikoho iného padnúť tak dokonale. skvelá hudba v podobe ťahavých jazzových melódií, tempo ktoré sa nezrýchluje, dej sa však vrhá do neskutočných ťaživých zákutí ľudskej duše a drog. život outsidera pohltí opak, ktorý ho vzápätí práve preto zničí. veľmi citlivá no drsná podívaná, ktorá nejednému nahrnie pri konci slzy do očí.
Zahrada (1968)
och. som naprosto ohúrená. akoby Dahlovská poviedka ožila. všetko česť pánovi Švankmajerovi za odvahu a nápad realizácie.
Byt (1968)
neskutočnou fantáziou nabitá krátka surrealistická švankmajerovská podívaná. dynamická liškova hudba, inovatívne kúsky a možnosti jedného bytu, ktorý si robí srandu z jej obyvatela. odpadla som :)
Kým sa skončí táto noc (1965)
Slovensky opitá noc rokov 60tych. Fešný Dančiak, guľatý Labuda, drahý Napoleon, falošné Céé. Prežila som tú noc s nimi.