Posledné recenzie (42)
Viem, čo ste robili minulé leto (1997)
Rozhodla som sa, že si pozriem všetky tie známy slasher movies z 90. rokov. Tak som si pozrela aj tento a uff... to ti vám bolo parádne utrpenie. Ja chápem, že na tú dobu (aj keď máme aj staršie filmy z tohto žánru, ktoré takýmito klišé netrpeli) to mohla byť parádna podívaná, ale ja som sa drvivú väčšinu času chytala za hlavu a pravidelne ma napínalo (a nie preto, žeby sa všade váľali vnútornosti). Nie, Tajomstvo minulého leta nie je film pre mňa. Keby som sa pri pozeraní aspoň zasmiala, ale ani to nie! Ach, škoda.
To Kapitola 2 (2019)
Keď som uvidela, že ten film má takmer 3 hodiny, takmer som ho vypla. A potom som sa neskutočne smiala, veľmi veľa a často, sem tam mnou trhlo a na konci som si fňukla. Parádna komédia s prvkami hororu! 5*! A potom mi vlastne došlo, že ono to asi nemalo byť vtipné... tak keď sa nato pozriem ako na horor a thriller, sú to slabé 3*. Každopádne to bola zábavná jazda, pokiaľ máte pokrivený zmysel pre humor ako ja, ale tak či tak by som to prestrihala. O hodinu skrátiť a tempo by bolo hneď svižnejšie. Čo už.
Stranger Things (2016) (seriál)
Táto séria má u mňa jednoznačne stúpavú tendenciu. Neberte ma v zlom, len... po tých všetkých ováciách a nadšení, som sa do pozerania tohto seriálu pustila s veľmi veľkými očakávaniami. A síce sa mi prvá séria páčila, ale nebolo to tak celkom to, čo som od nej čakala vo výsledku. Avšak ako som pozerala ďalej a ďalej a všetko do seba začalo lepšie zapadať a postavy sa viac a viac rozvíjať... wow, padla mi sánka. Jednoznačne odporúčam. Možno na druhé zhliadnutie aj prvé dve série odo mňa dostanú o čosi vyššie hodnotenie. Dúfam, že 4. séria nesklame.