Posledné recenzie (173)
Stovky bobrů (2022)
Když jsem si četl o námětu, říkal jsem si: jo, to bude ideální pro takovou tu jednu blbost ročně, zní to jak Sharknado, filmy o vraždícím lenochodovi nebo Velocipastor. A ono když se člověk odprostí od toho všeho vyjde najevo vlastně něco podobné, blbě se obhajuje film o lidech převlečených za bobry. Jenže tady fungují jiné aspekty a to je především úcta k filmům, filmovým trikům a historie kinematografie jako taková. Dostal jsem tak nadupanou smršť zábavných skečů, které jsou tak abnormální, že se člověk směje celé té absurdnosti, která je pojatá s úctou k lidem jako je Karel Zeman.
Cliffhanger (1993)
Na Stallona velmi průměrný film, jako většina z jeho věcí, kde se tváří jako nehynoucí hrdina. V 80.-90. letech to fungovalo asi velmi dobře, nyní jsou hrdinové této doby trošku k smíchu, ačkoliv je fajn si u podobných frků odpočinout a pobavit se tím, jaká bitka bude závěrečná a kde se odehraje a tady je to extra originální. Zespoda helikoptéry si moc lidí asi držku nerozbilo. Z průměrnosti však vytrhává velmi dobrý zaporák v podání Johna Lithgowa, který tak posouvá film o příčku výš.
Madame Web (2024)
Zdá se, že Sony našlo po Morbiovi nové dno. Tentokrát nedostanete vůbec nic, ani dobrou myšlenku, ani někoho na koho se hezky kouká, ani nikoho kdo umí hrát. Cesta Sony, jak úplně zlikvidovat Marvel se zdá být úspěšná a pro diváka bez přehledu, tak i toto spadá do komiksových filmů v MCU multiversu a tím pádem se tak daří potápějící se filmový kolos přitlačit víc ke dnu. Ještě že nás čekají ještě další dva filmy jako Kraven a Venom 3, kdyby náhodou chtěli MCU s Deadpoolem vyhlížet směrem k hladině.