Recenzie (998)
Cumlikátor (2005)
Nic nového, jen snůška klišé. Neurazí.
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Škoda, že se film rozjede až půl hodiny před koncem.
Niečo ako láska (2005)
Má to takový jemný styl vyprávění, něco jako od Woodyho Allena. Příjemné překvapení.
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
Opravdu zbytečné pokračování. Nudné a nevtipné.
Wallace & Gromit: Prekliatie králikolaka (2005)
Geniální skloubení hororu a humoru. Parkovi to opět vyšlo! Animák roku je na světě. Bravo!!!
Herbie: Na plný plyn (2005)
Kdysi jsem měl 53 rád, teď mi přijde otravný. Nejsmutnější na tom filmu je, že jeho nejlepší část jsou úvodní titulky se záběry předešlých filmů s Herbiem. Ta 1* je především za ni, za Lindsay Lohan a taky za ty super auťáky z NASCARu.
xXx: Nová dimenzia (2005)
Tvůrci si asi mysleli, že když do filmu nacpou partu černochů, hodně rapu a pár akčních scén se samopaly, tanky a výbuchy, tak by to mohlo být děsně cool. Nebylo.
Crash (2004)
Haggis je extratřída!!! Nejenže dokázal napsat vynikající scénář, který je originální a sofistikovaný, on ho navíc dokázal skvěle zrežírovat. Skvělá hudba, kamera, herci, prostě všechno.
Krajina dávnych vekov (1988)
Film mého dětství, který jsem ztratil a po letech ho zase našel. Tímto chci vyjádřit dík společnosti Universal, že toto dílko vydala na DVD.
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
"I´m not a bad guy, kid."