Obľúbené filmy (10)
Žiara (1996)
Kráľ rybár (1991)
A kde už vlastně začíná šílenství a dokdy je ještě přijatelné a je možné s ním žít? Je šílené být smutný a upřímný, nebo uvězněný sám ve své hlavě. Znám se s takovými a i on se nimi zná. Pro mě to byl jeden z mála filmů, který se rovnal uměleckému zážitku.
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Život Briana (1979)
Ríša slnka (1987)
Hana a jej sestry (1986)
Rodina Addamsovcov (1991)
Zelig (1983)
Matrix (1999)
Gándhi (1982)
Ovládací panel