Obľúbené seriály (10)
Savageovci (2004)
Savageovci sú neskutočne super sitcom. Mel Gibson a ostatní režiséri odviedli výbornú prácu. Jednoduché komické situácie s výbornými mužskými výkonmi. Chytľavé hlášky, ktoré sú akoby ušite mne na mieru. Otec a piati synovia, podarená rodinka. Každý je iný a predsa každý vtipný. Videl som všetke časti a všetke boli skvelé, a ak by to v TV opakovali určite by som si to pozrel opäť. Škoda, že tento perfektný seriál nemá viac sérií. Určite by si to zaslúžil.
Priatelia (1994)
Peklo na kolesách (2011)
Krok za krokom (1991)
Tru Calling (2003)
Life - najbohatší policajt (2007)
Pátá rychlost (2002)
Najlepší dokument o autách a motorkách aký som kedy videl. Je to oveľa zaujímavejšie nez Top gear kde iba kecajú namiesto toho aby ukazovali mašiny .Moderátory sú fajn a sem tam aj vtipní. Fifth gear prezentujú oveľa krajšie auta ako Top gear a co je dolezitejšie aj sa o tých autách viac dozviete . Pekne zábery aut v každom diely a tiež testy a porovnávania aut. Sem tam nejaký crash test . No proste dokument pre všetkých milovníkov aut.