Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Hriešnici (2011)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Odbor městské zeleně (2009)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Mrtví jako já (2003)
Gossip Girl (2007)
Mizerná výchova (2012)
Prvých 100 (2014)
Príjemné prekvapenie minulej sezóny, seriál je rozhodne nadštandard (nielen) na pomery CW. Začala som ho sledovať s rezervou, prvých pár častí bolo rozpačitých, ale potom sa to rozbehlo. Druhá séria predčila prvú, väčší dôraz sa kladie na akciu a nie na vzťahy, čo seriálu rozhodne prospelo. Takisto kvitujem nižší počet dielov, stovka si drží akčné tempo a nie je miesto na nudné fillery, o napätie nie je núdza. Som rada, že seriál dostal 3. sériu, verím, že si udrží kvalitu.