Recenzie (68)
Rocker (2001)
Nečakane príjemné prekvapenie. Taká lepšia trojka.
Nežné vlny (2013)
Len samotný socialistický retrorealizmus je už v roku 2013 na dobrý film málo.
Godzilla (2014)
Nič. Nula. Prázdnota.
Jobs (2013)
Dlhá, nudná reklama na Apple. Steve Jobs a jeho myšlienky rovnako veľké, ako tie Maove a Leninove. Už som len čakal, či bude aj chodiť po vode.
Outpost: Black Sun (2012)
Viac smiechu nad tvorcami aj hercami, ako strachu a akcie. Celé zle.
Gravitácia (2013)
Takže tí dvaja veselí mexikánski bratia napísali scenár, v ktorom sa dá vesmírna loď riadiť džojstikom a keď Sandrička v Sojuze poklepe na ukazovateľ paliva, ukáže jej stav paliva, akoby to bola stará embéčka? No jo, v Mexiku asi pestujú kvalitnú marjánku. A ešte im na to tí americkí blbci dajú peniaze.. Duchom chudobnej mládeži asi stačí, že je to pekné, keď je to tridé a hrá tam Veľký George. Mne veru nie. Ďalšia stratená hodina a pol z môjho života.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Ak si odmyslím nekonečné exhibovanie vizuálnych efektov a akčné scény v štýle hongkongských kung-fu filmov, zostane mi toho primálo na trojhodinové sedenie v kine.
Paralelné svety (2012)
Ani sci-fi, ani fantasy, ani romantický, vlastne len jedno veľké, nudné nič.
Muž z ocele (2013)
Príliš dlhé na rozprávku, postavené na vizuálnych efektoch, celkovo bez nápadu.
Metallica: Through the Never (2013)
Dôkaz, že Metallica je najväčšou metalovou skupinou všetkých čias.