Obľúbené seriály (10)
Vraždy v Midsomeri (1997)
Inspektor Taggart (1983)
Nejlepší detektivky jsou ty britské. Po vzoru Agathy Christie pekelně zamotané, s co nejvíce podezřelými, a to je to, co se mi na nich líbí. Nejsou předvídatelné. Ještě se mi nestalo, že bych dopředu věděla, kdo je vrahem. Další plus je, že nikdy nezůstane jen u jedné mrtvoly, a většinou se jedná o zločiny z vášně, či něco více ušlechtilého. A k seriálu - hlavní představitelé jsou civilní, jsou jedni z nás, se svými životy. Když bych srovnávala s americkými detektivními seriály, tam jsou hlavní postavy pečlivě vybrané, a co do kvality jednotlivých dílů, je to vykompenzováno tím, že je alespoň na co, resp. na koho, se dívat. U britských detektivek je to jiné, jde tam hlavně o děj, a co díl, to skvost. Abych se nemusela vyjadřovat ke každému seriálu zvlášť, tak k Taggartovi bych přidala ještě Dalziela a Pascoa a Vraždy v Midsomeru. Každý seriál má své, ale jak jsem uvedla na začátku, není lepších detektivek, než těch britských..:-)
Zločin (2011)
Ajťáci (2006)
Jeden z mála komediálních seriálů, u kterého se směju od začátku do konce. Škoda jen, že má pouze 4 série. Řekla bych, že tvůrci IT prostředí vystihli dokonale. S hláškou "Zkoušeli jste to vypnout a zapnout" jsem se setkala i v reálu. I když se zde vyskytuje hodně bláznivých a neuvěřitelných situací, je to seriál na úrovni. A musím podotknout, že nejlepší je ho sledovat v originálním znění, protože Richarda Ayoadea dokáže málokdo nadabovat.
Teória veľkého tresku (2007)
Dalziel a Pascoe (1996)
Dexter (2006)
Krůček k vraždě (2001)
Další seriál z britské produkce, které řadím mezi své nejoblíbenější. Všech 23 dílů jsem zkoukla na jeden zátah, a je škoda, že jich nebylo víc. Kladně hodnotím jak výkony herců, tak i samotné příběhy, pokaždé s překvapivým rozuzlením.