Obľúbené filmy (10)
Nočná mora v Elm Street (1984)
Vreskot (1996)
Deník mrtvých (2007)
Sirota (2009)
Zombieland (2009)
Súmrak mŕtvych (2004)
Nezvratný osud (2000)
Nezvratný osud 2 (2003)
Svetová vojna Z (2013)
Veľká šestka (2014)
Emotivní, vtipný, příběhově vyladěný film. Osobně patří mezi favority v minulém roce. Baymax si mě naprosto získal a díky němu jsem se zasmál hned několikrát. Když film skončil. Přišlo mi, že sem se koukal na takový ten krátkometrážní filmeček od Pixaru. Strašně rychle to uteklo a já ? Já sem chtěl víc. Nemohl sem se toho nabažit. Jednoznačně jeden z nejlepších animáků za poslední dobu !