Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
Absolutně nejlepší seriál, jaký jsem kdy viděla. Výborně propracované charaktery a hodně zajímavé proměny hlavních postav. Jestli někdy v životě uvidím lepší seriál, tak se budu teda hodně divit. S každou sérií byla nastavena laťka výš a už teď vím, že mi Breaking Bad bude opravdu chybět, protože mě to neskutečně bavilo! (Chtěla bych vrátit den, kdy jsem si pustila první díl a vůbec jsem netušila, jak perfektní podívaná mě čeká.)
Narcos (2015)
Masterpiece.
Moderná rodina (2009)
Mr. Robot (2015)
Mr. Robot předčil moje očekávání! Elliot je neskutečně zajímavá postava, jeho myšlenky a vnitřní boje mě fascinují. Hudba a kamera super, prostředí jakbysmet, charaktery taky výborné a nechyběl ani parádní mindfuck. Spokojenost na 110%.
My Mad Fat Diary (2013)
Stranger Things (2016)
Fargo (2014)
1. série - výborná. 2. série - geniální. Nemyslela jsem si, že mě po skvělé první řadě, Fargo takhle překvapí. Celá atmosféra seriálu je totiž neuvěřitelně vtahující. Díky sněhu, opuštěným cestám, starým autům a na první pohled klidným městům, dostává všechno úplně jiný rozměr. Jakmile se druhá série přehoupla do druhé poloviny, věci začaly nabírat šíleného spádu. V každém díle proběhlo asi tisíc zvratů (a tisíc výstřelů), a tak to má být. Seriál má diváka přikovat k židli a následně ho donutit čekat na další sérii. Takže čekám a už teď se těším na další mrazivý příběh.