Posledné recenzie (1 744)
Největší hity (2024)
// Mám rád filmy, co jsou hezký, smutný, hudební a tak nějak všechno naráz all the time. *smrk* 8/10
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
// Ne tak ubíjející jako první díl, větší množství lepší akce, víceméně více toho, co Snyderovi jde takřka za každých okolností. Postavy furt prázdný a děj neoriginální, ale s tím člověk dopředu tak nějak počítá. 5/10 je tady max, na co šlo dosáhnout, což je v kontextu předchozí tvorby režiséra smutný, ale holt this is where we are.
Fallout (2024) (seriál)
// Jakožto předlohou nepolíbený fanoušek Jonathana Nolana, Lisy Joy a především Westworldu můžu říct, že tohle bylo skvostný navázání na jejich předchozí práci. World-building na jedničku, postavy krásně komplexní, Walton Goggins si smlsnul na každé scéně, strašně mě bavila celá jeho flashbacková linka, černý a často i dost absurdní humor tomu seděl jako hrnec na prdel, a nebýt faktu, že mě maličko zklamalo vyústění (aneb čekal jsem to trochu přísnější), byl by to vlastně i horký adept na seriál roku. Takhle zůstal Fallout (8,5/10) nejen za The Last of Us (9,5/10) jako nejlepší videoherní adaptací, ale i letošním Shogunem (9/10), který přece jen jel příběhově trochu větší bomby.
Posledný denníček (33)
Měla Barbie vyhrát Oscara?
Tenhle článek jsem chtěl napsat už dlouho, po Lvech jsem byl maličko naštvanej, že dávno není venku, ale hej, lepší pozdě než vůbec. Musíme si totiž promluvit o ženách ve filmové branži, která (spolu s námi) k nim není ani trochu fér.