Posledné recenzie (1 743)
Fallout (2024) (seriál)
// Jakožto předlohou nepolíbený fanoušek Jonathana Nolana, Lisy Joy a především Westworldu můžu říct, že tohle bylo skvostný navázání na jejich předchozí práci. World-building na jedničku, postavy krásně komplexní, Walton Goggins si smlsnul na každé scéně, strašně mě bavila celá jeho flashbacková linka, černý a často i dost absurdní humor tomu seděl jako hrnec na prdel, a nebýt faktu, že mě maličko zklamalo vyústění (aneb čekal jsem to trochu přísnější), byl by to vlastně i horký adept na seriál roku. Takhle zůstal Fallout (8,5/10) nejen za The Last of Us (9,5/10) jako nejlepší videoherní adaptací, ale i letošním Shogunem (9/10), který přece jen jel příběhově trochu větší bomby.
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
// Upřímně jsem si myslel, že si pouštím ten film, kde se Nicholson připravuje na smrt, takže tohle bylo docela příjemný překvápko.
Opičí človek (2024)
// Strhující dílo začínajícího filmaře, který už nyní vykazuje známky zkušeného autora, který je v akčním žánru jako doma. Opičí muž rozhodně není žádný vybroušený diamant, na to má až příliš mnoho vad na kráse, pod vrstvou prachu a krve se ale skrývá opravdový klenot, jehož největší síla tkví právě v tom, že je naprosto svérázný a jiný, než by člověk čekal. 8/10
Posledný denníček (33)
Měla Barbie vyhrát Oscara?
Tenhle článek jsem chtěl napsat už dlouho, po Lvech jsem byl maličko naštvanej, že dávno není venku, ale hej, lepší pozdě než vůbec. Musíme si totiž promluvit o ženách ve filmové branži, která (spolu s námi) k nim není ani trochu fér.