Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
Akty X (1993)
Ripper Street (2012)
Rozvedený se závazky (2010)
Cracker (1993)
Jeden z mála povedených britských seriálů, kterej mě opravdu donutil, když běžel před lety na Nově u něj sedět i v noci. Skvělé promakané postavy, zajímavý zápletky a nejsympatičtější cynickej psychouš pod sluncem...