Recenzie (492)
Cesta pomsty (2022)
Říkal jsem si, že éra "Willisovek" (čti srač*k) nekončí a místo něj jen dosadí De Nira. Zde jsem ale velmi překvapen, mě to bavilo. Na začátku je drama o závislosti na drogách, které se změní v pomstu ve Far Cry stylu. Klišé? To ano, ale dobře natočené, hezká kamera, dobré obsazení, dobrá hudba a hlavně jsem neměl pocit, že by některý z herců přehrával, tak jak je to u těchto "C" zvykem.
Bílý šum (2022)
Oscarový film s tak mizerným hodnocením? Nechtěl jsem, ale ze zvědavosti jsem se na to musel podívat. Teď lituji a zjišťuji, že má zvědavost nezná mezí :))
Posledný strih (2022)
Tohle je kopírka japonského Naneživo (2017), který jsem kdysi viděl a nedokoukal. Tohle jsem taktéž nedokoukal napoprvé a po 30 minutách jsem tenhle debilní, infantilní humor vypnul a v hodnocení jasný odpad. Po týdnu tomu dávám druhou šanci a jsem za to rád, protože ta pravá zábava začíná až v druhé polovině filmu. Bohužel film celkově hodnotím podprůměrně.
Trojuholník smútku (2022)
Geniální! Film tak neskutečně pravdivý, až z toho mrazí. Když k tomu ještě připočtu samotný konec filmu a smutný osud herečky Charlbi Dean (nar. 1990, Jihoafrická republika),tak mrazí ještě více.
1923 - Prázdny trón prírody (2022) (epizóda)
Diel, ktory nám nám dá boj s divokou zvěří, nasraného Forda, nepříjemnou úřednici, úchylnou jeptišku a na závěr romantiku, kterou by mohl závidět kdejaký celovečerní romantický film, takže cajk, díl dobrý.
Antarktida - Série 2 (2022) (séria)
Druhá série je vlastně jen kopírkou té první, i když příběh na sebe navazuje jen s tím rozdílem, že z mrazivé Antarktidy, která měla své kouzlo, se výzkum a vraždy přestěhovaly na nákladní loď. Herecké obsazení velmi podobné, vraždy také, ale mně to nevadilo, protože to bylo opět naservírované tak, že co chvíli budete měnit názor na vraha, kdo to vlastně je. Charlie, jako nasraný, nefalšovaný HULK byl skvělý! Zakončení bylo dobře vysvětlené a zřejmě už další série nebude, ale jelikož tam ten jeden otazník zůstal, tak tam ta možnost pokračování i je.
Antarktida - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
No, hezky se nám to "bezhlavě" rozjíždí :)) První díl druhé řady přímo navazuje na poslední díl té první, ale prostředí výzkumné stanice Antarktidy se mění na loď v širém moři. Posádka je skoro jako přes kopírák stejná, jako v první řadě (kuchař, podivín, atd.). V prvním díle nemáme jednu, dvě, ale hned tři mrtvé a kdo je vrah? :))
Šialená noc (2022)
Do 70 minuty nijak zvláštní nebo zajímavý film. Poté se Santa nasere a jako Thor s kladivem, drtičem lebek, rozjede likvidační akci, která mě probudila ze skorosnění, úplně najednou jiný film. Scény ala Sám Doma byly také skvělé a ta na tom žebříku byla naprosto boží :)) Po Tlusťoch (2020) je to další zábavná Santova jízda na odreagování.
The Apology (2022)
Konverzační stupidita o 20 let staré pravdě ohledně zmizení dcery. Dokoukal jsem jen proto, že jsem na konci očekával nějaký zvrat, jinou pravdu, než byla vyřčena, bohužel.
Ztracená kulka 2 (2022)
Lino byl by schopen seřezat i svou vlastní rodinu, papeže i medvídka koalu, kdyby byli v policejní garáži :)))