Obľúbené filmy (10)
Moon (2009)
Film jednoho herce. Ale upoutá už od prvního okamžiku. Je to skvěle zpracované. Má to skvělý a nepředvídatelný děj. Prostě super.
Pozemšťan (2007)
Jeden z mála fakt dobrých filmů. Boří to náboženské mýty. Žádný ortodoxní věřící by se na tento film nevydržel dívat až do konce. Musím uznat, že tady se to povedlo. Z jednoho malého nápadu vzniklo něco naprosto úžasného a hlubokomyslného. Kdybych mohla, dala bych tomuhle filmu těch hvězdiček i 10. Ale i tak dávám plný počet a zaslouženě.
Honba na ponorku (1990)
Tento film jsem viděla již jako náctiletá a už tehdy se mi zalíbil natolik, že ho mám ráda do dneška. Kde jsou ty doby, kdy se Rusko s Amíky nemuseli a zuřila tzv. Studená válka? Ale tento film je výborný a přesně vystihuje tu dobu. Sir Connery předvedl skvělou ukázku toho, že je schopný naučit se i jinou řeč než jen mateřský jazyk a to na výbornou. A jako kapitán Marko Ramius byl naprosto skvělý a jedinečný. Jen mě mrzí, že záběr z vynoření ponorky Rudý říjen byl použít už v dalších filmech a dokonce i seriálech. Asi neumí natočit nic lepšího?
Equilibrium (2002)
Christiana Balea mám ráda jako herce a tento film mě utvrdil, že umí hrát. Tak skvěle podaná futuristická budoucnost, kdy lidem je zakázáno projevovat jakékoli city. Má to spád, má to i výborný děj a chvilkami ani člověk neví, co se stane za chvíli. Takže super filmeček, který se povedl.
Dračie srdce (1996)
Tuhle fantasy pohádku miluju už od dětských let. Vtipná a Sir Connery propůjčil svůj hlas krásnému a velice vtipnému drakovi. A nevadí mi ji vidět několikrát do roka.
Memphiská kráska (1990)
Tento film miluju už od dob dětství. Je to o posádce letounu B17 a jejich poslední misi, kdy je pak čeká odjezd domů. Jak mezi sebou vychází, jaké mají obavy atp. Nejlepší scéna z celého filmu je vzlet letounů do boje. Všimněte si, že tato letadla vzlétala jemně do boku. Bylo to tak i ve skutečnosti. Dobrý vtip Rescleho. Má to i výborný dabing. Viděla jsem to i v originále s titulky a ty titulky mě zklamaly tím, že byly doslovné. C cup přebírá vedení a nebo košíček C přebírá vedení? To jako i Windi city hoří a nebo Větrné město hoří? Chvílemi hrůza. Ale tenhle film zbožňuju už x let. Jen Billiho Zana bych tam nepoznala.
Evangelium: 1.11 Monstrum (2007)
Já to anime fakt žeru. Má to hlavu i patu a má to i hlubší význam. Takže pro mě paráda. Kdyby tak byly natočené i normální filmy, nestěžovala bych si. A tento film vlastním. Paráda.
Ghost in the Shell (1995)
Tento film miluju už od doby, co jsem ho viděla poprvé. Tenkrát ho sehnal někde kamarád na VHS kazetě. Bylo to v původním změní a k tomu velice zdařilé titulky. Byla jsem z toho unešená. A jak roky plynuly, tak přišel Matrix a já s hrůzou zjistila, jak bylo toto krásné a hluboké dílo nechutně zprzněno. Například, zapojování kabelů sítě do krku. Tohle bylo daleko dřív a daleko kvalitnější. A nesnáším, když tohle někdo vykrádá.