Posledné recenzie (76)
Bing (2014) (seriál)
Nechapem tie negativne recenzie. Synator ma rozpravku velmi rad a ja sa na to kukam tiez ovela radsej ako na Cocomelon alebo Baby sharka. V kazdom dieli je navyse nejake ponaucenie. Cesky dabing nema chybu.
Aladin (2019)
Femi-nazi zase uradovali a tak sa namiesto hrdinskeho Aladina dockame emancipovanej Jasminy, ktora do pribehu ale vobec nesedi. Kreslenej predlohe sa to sice snazi podobat, ale vysla z toho nakoniec len politicky korektna sracka, ktora s predlohou ma spolocne naozaj pramalo.
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Zvladol som prve 3 diely a je to cas, ktory mi uz nikto nevrati. Po prvom to vyzeralo slubne, namet je viac nez zaujimavy, ale dej sa taha ako sopel z nosa. Nezaujalo.