Obľúbené seriály (4)
Kalifát (2020)
Služka (2021)
Veľké malé klamstvá (2017)
První série - objev roku. Výborné herecké obsazení a parádní scénář. Téma hodně dlouho rezonuje. Druhá série - jde ještě hlouběji. Ještě mnohem hlouběji. // Za mě výborná záležitost.