Recenzie (876)
Star Wars Rebeli (2014) (seriál)
Hele pro mě po Klonových válkách strašná slabota. Otřesná animace! Těch pár super dílů a hudba nezachrání celkový dojem. Obrovské mínus jsou postavy no!!! Ale jako doplnění do SW universa to mam naštěstí za sebou :-)….
Muži, ženy a deti (2014)
Vím, že za to nemůže ale za roli matky Jennifer Garner bych rovnou střelil do hlavy!!! Suprový film stejně jako Disconnect
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Největší narcis si udělal film a oslavuje sebe sama a rád se na sebe kouká a já si jen tu sračku musel potvrdit, že ano ojebávat je asi libůstka no!!!
Jedeme na teambuilding (2023)
Hele ona je to fakt hovadina…. Ale my se teda fakt řezali, ale kdo musel mít fakt prdel, tak herci na natáčení!
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Kupodivu ne tak otřesný jak jsem se bál! Animace alá Spider man je tím cítit sakra hodně, akorát přeci jenom ten Spidey je o několik vystřelených pavučin jinde a vévodí animákům a hlavně nemá děsivě naanimované lidi!!! A musim teda shodit dabing to opravdu byla býda a jen lituju, že jsem to neviděl v originále! Supr soundtrack :-)
Taylor Swift: The Eras Tour (2023) (koncert)
V životě bych nečekal že budu koukat na koncert Taylor Swift a ejhle! Jako musim říct měla naprosto bezchybnou a úžasnou show… a jo některé písničky opravdu znám no!!!
Duna: Časť druhá (2024)
This is fucking cinema!!!! Nejlepší scifi film!!!!!
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Už opravdu konec ale že jo?! Kýbl nudy už potřetí (úplný fujtajbl to neni s občasnou koukatelnou akcí) tektokrát ale s odpudivou hot děvou co neni ani hot, totálně nezajímavým hlavním hrdinou a fakt stupidním příběhem, kdy vlastně je to furt dokola už po sedmé! Ale pozor, Autoboti přeci v prvních Transformerech dorazili poprvé na Zemi tvl :D!!! Jednička naprostá pecka a po skoro 20-ti letech vyjde něco co ani snad nejde komentovat Na design robotů se těžko kouká! O dementnim konci ani nemluvim snad!!!
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Opravdu totální předigitalizovaná sračka. Restart je víc než záhodný!!!! Ona teda jednička pro mě byla taky katastrofa!!! No nic naštěstí je pro mě Momoa ne Aquaman ale jasný vůdčí Baba Voss!!! A ten běhající cěrnej Ferda Mravenec to bylo něco hroznýho!!!
EFKA: Nejrychlejší holka ve vesmíru (2024)
Škoda tak krátkého dokumentu, protože Efka je fakt optimismem a celým tím nadšením a zábavností, tak skvělej člověk, že by se dalo koukat pořád!!!