Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Spawn (1997)
Skutečně vynikající seriál. Málokdy můžu napsat něco takového. Ale je to propracované a vyšperkované. Seriál, který minimálně po stránce zpracování děje strčí do kapsy i komixovou předlohu... Hustý... ;-)